Hvor kan man finde de bedste lydbog anmeldelser Online

De er overraskende svært at finde-mest traditionelle gennemgang hjemmesider og publikationer blot gennemgå selve bogen. Jeg har gennemsøgt internettet og komme med denne liste over de bedste hjemmesider, der tilbyder gode lydbog anmeldelser. Hvis du er bibliotekar eller arbejder for en organisation, der abonnerer, er dette en fantastisk måde at finde lydbogsanmeldelser på, da du kan søge i deres omfattende database. De har nogle gange lyd anmeldelser gratis på deres hjemmeside, men fordi de er så få og konstant skiftende, er det hit-and-miss, om du vil finde en anmeldelse, der er nyttig for dig. Du kan finde tusindvis af anmeldelser af lydbøger i alle genrer. Du er nogle gange nødt til at skimme gennem anmeldelsen for at finde de dele, der omhandler fortællingen, men hvis du allerede læser anmeldelser på Goodreads, kan det være nyttigt. En god en kan gøre en almindelig bog til noget mirakuløst.

Bestil og god organisation er, hvad denne app vil bringe dig give dig glat overgang fra et album eller kunstner til en anden. Hvis du ikke vil, skal du åbne Google Home-appen og trykke på dit personlige ikon i øverste højre hjørne og derefter trykke på Assistentindstillinger, Assistent, Fortsat samtale. Det er en del af en række initiativer lanceret af JK Rowling og venner til at holde alle underholdt, mens de er cooped op derhjemme. Origami kreationer ville se godt ud på ethvert hjem overflade, gratis lydbøger – https://www.lydbogreolen.dk/ – såsom en bogreol eller en kommode. Bestemt, hvis du ser en Amazon Prime Day Audible deal du kan lide udseendet af, anbefaler vi at snuppe det, mens du kan.

Selvfølgelig kan en anmeldelse i sidste ende kun fortælle dig så meget om en bog. Med denne fjerde og sidste bog af Augustines arbejde på Christian Instruction, vi endelig nå frem til kapitler dedikeret til, ja, instruktion. Er alle bøger tilgængelige i lydbogsform? Både Audible og Libro giver dig mulighed for at lytte til korte prøver af bøger, selvom du ikke er abonnent. Hvor kan du lytte til Audible lydbøger? Der er steder, du kan få fat i lydbøger ulovligt, men det er ikke, hvad Lydbog Explorers handler om. Mens Goodreads ikke ligefrem er sat op til lydbog anmeldelser, der er nogle tricks, du kan bruge til at søge dem ud.

Lad bøgerne tale med dig, er der ingen undskyldninger for ikke at nyde bøger længere. Der er også nogle Goodreads grupper fokuseret på lydbøger, hvor du kan finde anbefalinger, bede om anbefalinger, og diskutere alle ting lyd. AudioFile har også en print magasin (6 spørgsmål for $ 19,95), et gratis nyhedsbrev, der giver lydbog anbefalinger, en blog med fokus på lydbøger, og en lydbøger podcast. Lydbogsgruppen er ret aktiv, og det samme gælder Romance Audiobook Group. Hvis du leder efter anbefalinger til stjernernes fortællere, fuld-cast lydbøger, lydbøger læst af forfattere, korte lydbøger, romantik lydbøger, eller næsten alt andet, har vi fået dig dækket.